Zmiany w hotelu Katowice. Będzie tu pierwszy hotel nowej marki w Polsce

Hotel Katowice zmienia szyld. Będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do kompanii InterContinental Hotels Group. Voco Katowice będzie pierwszym obiektem tej sieci w Polsce.

Zdjęcie poglądowe
Pokoj hotelowy

Polski Holding Hotelowy, który jest właścicielem Hotelu Katowice, podjął decyzję o wprowadzeniu nowej marki klasy premium na polski rynek.

Sieć voco powstała w 2018 roku, otwierając swoje placówki w Australii, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej. Obecnie na całym świecie, w sumie 20 krajach, działa blisko 50 hoteli tej marki. Sieć rozwija się w Stanach Zjednoczonych oraz Chinach.

Czas na voco Katowice

Grupa kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego ma już doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek. Jako pierwsza wprowadziła takie sieci jak Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Teraz czas na voco w Polsce.

Voco po łacinie oznacza „zapraszać”, spotykać się” i lifestylowy charakter obiektu ma odnosić się do tych słów. Gość hotelowy powinien bez problemu odróżnić klimat hotelu tej marki od pozostałych. I to w każdym pomieszczeniu, czy to w lobby, pokoju gościnnym, barze oraz restauracji.

Doskonała lokalizacja Hotelu Katowice

Hotel Katowice, w związku ze zmianami brandowymi, czeka modernizacja. Wybudowany jeszcze w latach 60. ubiegłego wieku, obecnie ma standard dwu- i trzygwiazdkowy. Znajduje się w doskonałej lokalizacji – w samym centrum miasta, w niemal bezpośrednim sąsiedztwie hali widowiskowo-sportowej Spodek oraz Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Goście rozmaitych wydarzeń w tej lokalizacji bardzo chętnie korzystają z usług właśnie hotelu przy al. Korfantego 9.

Subskrybuj 24kato.pl

google news icon