Netto powstanie w miejscu dawnego sklepu Tesco. Placówka została odświeżona i zaaranżowana zgodnie z flagowym formatem – Netto 3.0. Nowa wersja jest zainspirowana stylem skandynawskim, o czym przekonają się klienci podczas otwarcia. Dużym udogodnieniem dla kupujących z pewnością będą również zainstalowane w sklepie kasy samoobsługowe, które funkcjonują już w coraz większej ilości placówek tej sieci.
Otwarcie sklepu przy ul. Tysiąclecia nastąpi w czwartek 16 września o godzinie 8 rano, natomiast główne atrakcje, w tym liczne konkursy, planowane są na sobotę, 18 września. Przez cały „weekend otwarcia” (16-18 września) będą obowiązywać wyjątkowe promocje – ceny niższe nawet o 60%.
Promocje „weekendu otwarcia”:
- kawa mielona Woseba Mocca Fix Gold (3,99 PLN za 250 g)
- pierś z kurczaka (9,99 PLN za 1 kg)
- mięso mielone wieprzowe z szynki (3,99 PLN za 500 g)
- polędwiczka wieprzowa (14,99 PLN za 1 kg)
- banany (1,99 PLN za 1 kg)
- brzoskwinie (3,99 PLN za 1 kg)
- pomidory na gałązce (2,99 PLN za 1 kg)
- maślanka naturalna (2,49 PLN za 1 l)
- serek wiejski (1,29 PLN za 200 g)
- jogurt naturalny kremowy (1,39 PLN za 400 g)
- czekolady Netto Premieur, m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za 100 g)
Sprzęt RTV/AGD
- parownica do ubrań (79 PLN za 1 szt.)
- prześcieradła Jersey z gumką (160 x 200 cm) (19 PLN za 1 szt.)
- toster 600 W (49 PLN za 1 szt.)
- blender ręczny Clatronic 180 W (45 PLN za 1 szt.)
- kamerę internetową (30 PLN za 1 szt.)
Koło fortuny
W sobotę na klientów będą czekać także ciekawe konkursy, m. in. koło fortuny z atrakcyjnymi nagrodami czy zabawy dla najmłodszych, w tym konkurs plastyczny. Wszyscy będą mogli skosztować przysmaków z linii Netto Grill Bar serwowanych ze specjalnego Food Trucka. Przez cały dzień zabawie towarzyszyć będzie muzyka.