Do zestawu sklepów w galerii Libero Katowice już wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody. To marka C&A, która w wielkim stylu wznawia intensywny rozwój na polskim rynku.
Sklep C&A zadebiutuje w Galerii Libero
Brand w ostatnich latach koncentrował się na remodelingu sklepów w Europie, teraz wznawia rozwój i zdecydował się na ulokowaniu salonu właśnie w Libero. Nowy sklep wzbogaci ofertę galerii z segmentu mody i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci. To będzie trzeci sklep C&A w Katowicach, pierwsze dwa funkcjonują w Silesia City Center i w Galerii Katowickiej.
- Marka C&A to dla Libero silny partner biznesowy, który doskonale wpisuje się w naszą strategię rozwoju, docenia ofertę współpracy i wypracowane relacje z klientami. To rozpoznawalna marka odzieżowa i prawdziwe źródło modowych inspiracji dla wszystkich grup wiekowych naszych klientów. Ostatnie kolekcje łączą najnowsze trendy z bardziej zrównoważoną produkcją, oferując nie tylko wyjątkowy styl w przystępnych cenach, ale także odpowiedzialność społeczną. Otwarcie salonu C&A w Libero stanowi kolejny krok w kierunku umacniania naszego modowego portfolio dla całych rodzin, które koncentruje się na jakości, różnorodności i nowoczesności – podkreśla Tomasz Domoń, dyrektor regionalny odpowiedzialny za komercjalizację Libero Katowice.
Sklep C&A o powierzchni ponad 900 m2 będzie się znajdować na pierwszym piętrze galerii. We wnętrzu dominować będzie nowoczesny i minimalistyczny design, zaprojektowany z dbałością o detale, który wyeksponuje bogaty asortyment marki. Ponadto starannie dobrane oświetlenie zadba o komfortową atmosferę. Całość wystroju dopełnią wielkoformatowe fotografie produktowe ułatwiające nawigację po sklepie.
- Otwarcie nowego sklepu C&A w Libero Katowice to strategiczna decyzja, która jest efektem wielu analiz. Cieszy nas fakt, że po przerwie ulokujemy kolejny salon w aglomeracji śląskiej w jednej z najdynamiczniejszych galerii handlowych w Katowicach. Jednak Libero to dla nas nie tylko nowa lokalizacja sprzyjająca rozwojowi działalności, ale przede wszystkim partnerstwo biznesowe z nieograniczonym potencjałem i możliwością nawiązania silnych, długotrwałych relacji z naszymi klientami. Jako marka inkluzywna jesteśmy dostępni dla wszystkich, oferując wysoką jakość i styl, które zaspokoją oczekiwania różnych grup wiekowych i gustów modowych – mówi Tomasz Paszkowski Country Manager Poland w C&A.
Marka C&A, choć kojarzy się z kapitałem niemieckim, obecnie jest w rękach szwajcarskiego koncernu COFRA, kontrolowanego przez rodzinę Brenninkmeijer. C&A to skrót od Clemens & August, czyli imion braci Brenninkmeijer, emigrantów z Westfalii, którzy w 1841 r. w holenderskim mieście Sneek założyli firmę odzieżową.
Libero wynajęte w blisko 100%
Obecnie poziom komercjalizacji Libero wynosi 99%. Na mapie Libero znajduje się ponad 150 sklepów, punktów usługowych oraz unikatowa przestrzeń restauracyjna na Śląsku. W ostatnim czasie centrum poszerzyło swoją ofertę między innymi o takie znane sklepy jak: : Action, Tedi, Only, Solar, Gorąco Polecam, Kebab King, Silver Dragon, Nails Heaven, Wyjątkowy Prezent, Strefa Rozrywki. Teraz do portfolio marek dołącza C&A.
Może Cię zainteresować:
Nowe sklepy w parku handlowym Fabryka Park, w tym pierwszy w Katowicach Woolworth
Może Cię zainteresować: