Niewątpliwą zaletą internetowych zakupów
spożywczych jest oszczędzanie pieniędzy, bo choć nie wszyscy się
do tego przyznają, wielu ludzi podczas stacjonarnych zakupów wkłada
do koszyka produkty spoza swojej listy. Może to być efekt kampanii
promocyjnej, degustacji, czy po prostu faktu wystawienia się na
ogromną ilość bodźców, którymi jesteśmy bombardowani z półek
sklepowych. Możemy tego uniknąć, robiąc zakupy przez internet,
gdzie od razu przechodzimy do kategorii, która nas interesuje lub
wpisujemy konkretny produkt w wyszukiwarkę.
Jednym ze sklepów internetowych, już od prawie
roku jest obecnym na Śląsku i w Zagłębiu, jest Barbora.pl. Kurierzy
tego e-sklepu dostarczają produkty spożywcze oraz artykuły
gospodarstwa domowego prosto pod drzwi mieszkańców takich miast jak Będzin, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza,
Gliwice, Katowice, Mikołów, Mysłowice, Ruda Śląska,
Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Wojkowice oraz
Zabrze.
Kolejną zaletą zakupów online jest zapobieganie
marnowaniu żywności, bowiem wkładamy do koszyka tylko to, czego
faktycznie potrzebujemy. To jest z kolei ważne z punktu widzenia
ekologii i zero waste, bowiem aż 42% Polaków przyznaje się do
wyrzucania jedzenia. Na stronie Barbory znajdują się przepisy
kulinarne, które pomogą w zaplanowaniu racjonalnych zakupów, a
przy okazji czasu na przygotowanie takiego posiłku.
A jeśli już mowa o oszczędności czasu, jest to
kolejny potężny atut stojący za internetowymi zakupami. Przede
wszystkim nie musimy go tracić na dojazd lub nawet przejście do
sklepu, a później tournée
po sklepowych alejkach. Wystarczy, że usiądziemy w domu przed
ekranem komputera i poświęcimy około 15 minut na wybranie
produktów. Do dyspozycji klientów Barbory jest nie tylko strona
internetowa, ale także aplikacja na telefon, dzięki której
zamawianie staje się jeszcze prostsze i szybsze. Możemy je zrobić
na przykład podczas jazdy autobusem, przerwy w pracy czy na
spacerze.
W okresie większej zachorowalności, jakim są
jesienne miesiące, chętniej unikamy miejsc rozprzestrzeniania się
wirusów. To kolejna możliwość, jaką dają platformy e-commerce,
a która jest odpowiedzią na aktualne wymagania klientów. W
Barborze możemy zamówić nie tylko artykuły spożywcze, ale także
chemię gospodarczą, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też
asortyment dla zwierząt.
– Branża e-grocery doskonale rozumie, a nawet wyprzedza wiele potrzeb dzisiejszego społeczeństwa. Dziś ważna jest nie tylko oszczędność czasu, ale w obliczu galopującej inflacji na pierwszy plan wysuwa się przede wszystkim oszczędność pieniędzy. Dlatego na bieżąco modyfikujemy naszą ofertę i strategię, starając się obserwować zmieniające się okoliczności gospodarcze i społeczne. Jako Barbora.pl nie poprzestajemy na przygotowaniu oferty, chcemy zachęcać klientów do zmiany przyzwyczajeń na takie, które będą z korzyścią zarówno dla nich samych, jak i dla środowiska. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR, Barbora.pl
Aby zapewnić klientom najwyższą jakość
obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane
adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we
wszystkich swoich lokalizacjach Barbora korzysta wyłącznie z
własnych kurierów. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy
klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki
po to, by przewożone towary były zawsze
w nienaruszonym stanie.
Minimalna wartość zamówienia na www.barbora.pl to 100 zł, a każdy klient na pierwsze zakupy otrzymuje rabat 25 zł z kodem ZAKUPY22. Szybka i bezpieczna dostawa do domu odbywa się 7 dni w tygodniu, nawet tego samego dnia.
Więcej informacji na stronach:
WWW ║ BLOG ║ FACEBOOK ║ INSTAGRAM